Przyłącz się i wesprzyj nas / wolontariatem i zasobami

Witajcie!

To film z jednej z poprzednich edycji:

Tak jak poprzednio, szukamy wolontariuszy do pomocy!
Zgłosiło się już 14 osób na 6 stanowisk, ale przydadzą się kolejne ręce do pracy – mamy więcej przestrzeni i materiałów, które można pokazać dzieciakom i zainteresować je techniką, majsterkowaniem, programowaniem czy DIY.

Dlatego, jeśli macie ochotę porobić coś fajnego w niedzielę (11.06) to zapraszamy do działania.

Zadania dla wolontariuszy to animowanie młodych przy stołach z atrakcjami, dawanie instrukcji i wyjaśnianie, co robimy i zachęcanie ich do samodzielnej pracy.
Są też oczywiście zadania organizacyjne jak pomoc w przygotowaniu sali, scenografia czy malowanie/rysowanie i inne.
Są też zadania techniczne, dla programistów/majsterkowiczy.
Czy moderacyjne i poprawianie/pisanie tekstu i wyłapywanie literówek.

Jeśli chcesz wziąć udział, napisz nam krótko coś o sobie (co lubisz robić/ kilka swoich marzeń) oraz jak dysponujesz czasem więc
Wypełnij formularz

Nawet jeśli nie możesz być z nami, udostępnij nasze wydarzenie – dzięki temu może trafi do nas więcej uczestników i wolontariuszy. Z góry dziękujemy za pomoc!
https://www.facebook.com/events/319152358498560/

To grupa fb PSIT#4 (Pozytyw Się i Twórz 4 Przygotowania)
https://www.facebook.com/groups/1416286545090992/

Nikt inny w Polsce nie robi takich fajnych wydarzeń! a to wstępny plan:

niedziela
9:00 zaczynamy ostatnie przygotowania,
10- zaczynamy drzwi otwarte dla uczestników
14- kończymy zamykamy drzwi dla uczestników
14-15 wolontariusze zostają sami i bawią się na stoiskach/ eksperymentują
15 poczęstunek obiadowy, wspólne rozmowy o tym jak było i sprzątamy.

Jeżeli możesz wspomóc nas zasobami w formie:
-czasu w tygodniu wydarzenia
-środków finansowych na materiały
-pomóc z transportem w sobotę (o dowolnych godzinach, trzeba przewieźć “trochę” rzeczy)

Skontaktuj się ze mną
Michał 733 308 772

Ps mała statystyka:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *